http://bip.gov.pl

GMINA TUCHOLA

Drukuj
Drukuj zawartość strony
Wyślij do znajomego
Wyślij link do artykułu
Wersja strony dla przeglądarki tekstowej
Wersja strony dla przeglądarki tekstowej
Kontrast
Wersja strony z dużym kontrastem
Standardowy kontrast
Zwiększ czcionke
Zwiększ czcionkę
Zmniejsz czcionke
Zmniejsz czcionkę
RSS
Kanał RSS
Zadania Urzędu Stanu Cywilnego
 

Z-ca kierownika USC

Lucyna Gorzula

tel: (0-52) 5642514, pokój 214
e-mail: usc@tuchola.pl


Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno - opiekuńczych, a w szczególności dotyczących:

  1. rejestracji urodzeń, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
  2. sporządzania aktów stanu cywilnego i prowadzenia ksiąg stanu cywilnego,
  3. sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
  4. przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
  5. przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  6. stwierdzania legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
  7. wskazywania kandydata na opiekuna prawnego,
  8. wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu.

Urząd przy znakowaniu spraw używa symbolu „USC”.

Ilość odwiedzin6717
Osoba wprowadzającaMaciej Lepak
Osoba wprowadzająca
Kontakt: (0-52) 5642538
Opis:
Osoba odpowiedzialna za informacjęJadwiga Krajecka
Osoba odpowiedzialna za informację
Kontakt: (0-52) 5642509
Opis:
Data utworzenia2003-06-13
Data ukazania się2003-06-13
Ostatnia zmiana2013-02-12
Data przeniesienia do archiwumbrak
Pokaż rejestr zmian

Urząd Miejski w Tucholi
pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola
Tel. 52 564 25 00
fax 52 334 21 38


BIP v5.1.6 jest częścią Systemu Informatycznego Dla Administracji Samorządowej
loading...
Proszę czekać...