http://bip.gov.pl

GMINA TUCHOLA

Informacja dla osób niesłyszących
Informacja dla osób niesłyszących
Drukuj
Drukuj zawartość strony
Wyślij do znajomego
Wyślij link do artykułu
Wersja strony dla przeglądarki tekstowej
Wersja strony dla przeglądarki tekstowej
Kontrast
Wersja strony z dużym kontrastem
Standardowy kontrast
Zwiększ czcionke
Zwiększ czcionkę
Zmniejsz czcionke
Zmniejsz czcionkę
RSS
Kanał RSS
Zadania Urzędu Stanu Cywilnego
 

Z-ca kierownika USC

Lucyna Gorzula

tel: (0-52) 5642514, pokój 214
e-mail: usc@tuchola.pl


Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno - opiekuńczych, a w szczególności dotyczących:

  1. rejestracji urodzeń, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
  2. sporządzania aktów stanu cywilnego i prowadzenia ksiąg stanu cywilnego,
  3. sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
  4. przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
  5. przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  6. stwierdzania legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
  7. wskazywania kandydata na opiekuna prawnego,
  8. wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu.

Urząd przy znakowaniu spraw używa symbolu „USC”.

Ilość odwiedzin6990
Osoba wprowadzającaMaciej Lepak
Osoba wprowadzająca
Kontakt: (0-52) 5642538
Opis:
Osoba odpowiedzialna za informacjęJadwiga Krajecka
Osoba odpowiedzialna za informację
Kontakt: (0-52) 5642509
Opis:
Data utworzenia2003-06-13
Data ukazania się2003-06-13
Ostatnia zmiana2013-02-12
Data przeniesienia do archiwumbrak
Pokaż rejestr zmian

Urząd Miejski w Tucholi
pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola
Tel. 52 564 25 00
fax 52 334 21 38


BIP v5.1.6 jest częścią Systemu Informatycznego Dla Administracji Samorządowej
loading...
Proszę czekać...